托福必考1600句 (1 -16)1) Don’t take it so seriously. 別把它看得那麼認真 2) Don’t be childish. 商務中心 別孩子氣了 3) It’ doesn’t matter to me. 我無所謂 4) The baby is so 代償adorable. 這小嬰兒真討人喜愛 5) Oh, I miss it. 噢! 我沒進 (接住, 趕21世紀房屋仲介上) 6) Take a deep breath. 深呼吸一口氣 7) I feel released. (What a relief!) 房地產我覺得鬆了一口氣 8) Says who? 誰說的? 9) It’s a down cycle. (It’s a vicious 買屋circle) 這是惡性循環 10) He fell asleep. 他睡著了. 11) I quit smoking. 房屋貸款 我戒煙了 12) Move faster. 動作快一點 13) This is for you. 網路行銷 這是給你的 14) To my surprise, it turned put to be good. 很令我意外的, 結果出來還不錯 15) I 關鍵字行銷doubt about it. 我很懷疑這件事 16) I hope that I’m not invading your privacy. 希望我酒店經紀沒有侵犯你的隱私


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
辦公室出租Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    pe61pephce 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()